2011. november 1., kedd

Rólam



Rákhel-Szöllősy Ramóna vagyok, okleveles hordozókendő-tanfolyamvezető, Nyíregyházán élek a családommal. Szeretném minél több édesanyával és édesapával megismertetni a babahordozás csodálatos világát.

2009 szeptembere óta szervezem a Nyíregyházi Babaklubot, ahol kislányommal egy imádnivaló közösség részese vagyok. A klub dinamikus fejlődésének hatására már hetente két klubtalálkozó van, keddenként 10-12 óra között a Jósa András Múzeumban és csütörtökönként 10-12 óra között a Jósavárosi Művelődési Házban. Hasonló gondolkodású mamák, papák, és persze babák lelkes és vidám kis csapata vagyunk, idén is csatlakoztunk a Nemzetközi Babahordozó Hét világszerte ismert rendezvénysorozatához Nyíregyházán egy egész hetes programmal.

Az elmúlt egy évben sok családdal találkoztam hétről-hétre és azt tapasztaltam, hogy jó úton járok, igény van arra, amit eddig megtanultam a hordozásról, nekem pedig a legnagyobb öröm, ha ebben segíthetek.
Bízom benne, hogy sokak segítségére lehetek majd hordozási tanácsadóként és hozzájárulhatok a kötődő nevelés elterjedéséhez. 

A Beli Buba Babahordozó Iskola a svájci Lana Tanfolyamhálózat magyarországi tagja. Hivatásunk a kényelmes, biztonságos, és ortopédiailag helyes babahordozás népszerűsítése.

Szívesen segítek Neked is! Keress bátran a batyubaba@gmail.com címen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése